Reclamații

Norme privind reclamaţia

  • petitiile se primesc prin posta, fax sau e-mail
  • petitiile se inregistreaza la registratura generala ASPA
  • petitiile se trimit spre avizare directorului;
  • petitiile se predau biroului relatii cu publicul;
  • petitiile se inregistreaza si in registrul special al biroului relatii cu publicul;
  • petitiile se repartizeaza pe cele doua sectii de prindere a cainilor fara stapan;
  • petitiile se repartizeaza pe echipaje de interventie de catre sefii de baza;
  • petitiile impreuna cu solutionarea se trec in evidenta in registrul special;
  • se redacteaza raspunsul scris pentru petitioner;
  • se vizeaza de catre sef birou relatii cu publicul;
  • se trimit prin posta raspunsurile;
  • se claseaza si se arhiveaza petitiile pe luni si ani;
  • se claseaza petitiile anonime;
  • daca se primeste o petitie noua cu acelasi continut, se claseaza la numarul anterior.

Numărul de telefon pentru reclamații

021 / 9844